miercuri, 4 ianuarie 2012

Strigătul sufletului

Frumosul în viaţă s-a dus într-un alt veac
Există acum în viaţă “urâtul”şi nu-l plac.
Se  moare în astă viaţa, rămane tot ce doare,
Orbirea de  lumina, orbirile de soare.

Iubire cea din tâi, s-a dus în alt răstimp,
Durerea mea cu linişte, doresc acu să schimb.
Trec zile, apoi trec clipe şi vremea-i trecătoare
Tristetea mea mă arde, durerea rău mă doare.

Micimile vieţii, tot cresc şi s-au mărit
Şi bucuria lumii se pare c-a pierit.
E-n sufletu-mi furtună, în inimă-i ninsoare
E flacară în noduri, şi gerul care doare.

Cum să recapăt eu frumosul care a fost,
Tărâmuri pline-n vise, iubire şi duios?
Când eu calc, pas cu pas, pe cucute amare,
Tristeţea mea mă arde, durerea rău mă doare.

 Nu vreau în viitor speranţa să fie doar venin,
 Şi-n suflet să îmi crească mereu palat de chin.
 Vreau lumii să-i pese, că-n lume se tot moare,
 Şi crunta  mea durere din suflet rău mă doare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu