duminică, 1 ianuarie 2012

Legea Bumerangului şi... viaţa

        Atunci când ne supărăm, nu realizăm, că de fapt încălcăm una din cele mai frecvente legi ale Universului. Această lege poate determina nelpaceri atât ţie cât şi celui pe care te superi şi nu e alta decât “Legea bumerangului”.Tot ce emitem în jurul nostru, din punct de vedere vibratoriu,dorinţe, sentimente, gânduri, se întorc la noi, producând perturbaţii în câmpul nostru energetic. Atunci când intervine o supărare între doua personae, este foarte bine dacă am reduce conflictul la stadiu de impuls (am simtit, am reactionat şi a trecut imediat). De ce spun asta? Când ne gândim la o persoană, între noi şi ea se crează o punte energetică şi orice gând rău, nu este altceva decât un atac energetic asupra persoanei respective, deci răul, disconfortul există şi în noi şi în ea şi fără să conştientizăm ne distrugem unul pe celălt. 
         Neputând controla, aceste manifestari duc la creşterea agresivitaţii interioare, apoi la răcirea relatiilor şi dacă se instaleaza şi lipsa de comunicare, acesta din urma instalată duce la ură.Cum putem să ne controlam agresivitatea în urma unei supărări? Foarte simplu, prin atribuirea unor gânduri bune pentru persoana cu care am intrat în conflict, prin iertare, dorindu-i binele şi asemeni bumerangului, noi ne vom simţi mai usuraţi, nu vom avea de suferit prea mult.
         De la viaţă am învăţat că, atunci când cineva ne supără, ne jigneşte, nu trebuie să ţinem în noi, să ne supărăm, să urâm.Trebuie să acceptăm cu calm şi bunătate tot,  deoarece de nu vom accepta, vom trece printr-o purificare a sufletului prin suferinţă, iar ea duce la autodistrugere, imbolnăvire şi chiar moartea. Iertând pe cineva cu sufletul, nu numai cu vorba, ne vom vindeca şi noi mult mai uşor. Dacă cineva te-a supărat roaga-te să fie sănătos şi fericit, nimic rău să nu aiba parte, şi tu vei primi însutit. 
         Gândul bun este cel care ne aduce pacea şi liniştea sufletească, deci ce-am dat, am primit.Adoptând o astfel de atitudine, ni se certifică încă o dată faptul că  legea bumerangului ne ajută să iertăm duşmanii, prin ganduri bune şi iubire şi constituie un act protector pentru noi .

Cineva a spus cândva: "Ce pleacă se şîntoarce."




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu