sâmbătă, 31 decembrie 2011

Departe de trecut

Te port de-o lungă vreme, te port la mine-n gând,
Te port eu pretutindeni, mereu agonizând,
Eu te-am purtat şi-o toamnă-n cuprins de maracini,
Dară cuprinsul toamnei e plin azi de rugini.

Eu te-am purtat şi-n iarnă cu „viscole” izbind
Dar azi totul se-nchide de-al tău surâs murind
Şi simt în jurul meu parfum de mucegai, migdala
Şi-aş vrea, să te-ntâlnesc acum ca-ntâia oară.

Eu te rostesc în versuri reci, acum de desparţire,
Nu vreau să-ajung să pierd din nou a mea iubire.
Nu vreau să-mi amintesc din urmă de trecuturi,
Chemandu-mă frenetic, şi-acum spre începuturi.

Te port în inimă  până-o apare cândva  altă speranţă
Nu vreau în ani, să par pirdută cu chipul de faianţă.
Te port cu giulgiul inimii de azi, acoperit, fireste
Nu, să te ascund, ci te păstrez , ca omul ce iubeşte.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu