miercuri, 28 decembrie 2011

În limba mea...

În limba mea…pot astăzi, să vorbesc
În limba mea…pot astăzi, să traiesc
În limba mea…pot scrie azi un vers,
În limba mea…pot descifra  al vieţii mers.
În limba mea…eu ştiu mereu a plânge,
În limba mea…când inima se frânge ,
În limba mea…eu spun de ce mă doare,
În limba mea…admir frumoasa floare.
În limba mea...eu râd când e de râs,
În limba mea...eu dorul l-am ascuns,
În limba mea...mereu eu caut fericirea,
În limba mea…voi spune ce-i iubirea.
În limba mea…de nu pot râde, plânge
În limba mea…eu greul voi învinge.
În limba mea…voi da doar mângâierea,
În limba mea…voi dărui, doar lor puterea.
În limba mea…voi spune, ce mult eu ii iubesc
În limba mea…în suflet vor fi cât eu trăiesc.
În limba mea…voi spune cum  gândesc,
În limba mea...eu iert pe cei care greşesc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu