miercuri, 28 decembrie 2011

As vrea sa ma cunosc

De n-am facut nimic,sau am făcut destul,
Eu glsul inimii  am ascultat.
De-am dat iubire cui trebuia,şi cât a meritat,
Tot glsul inimii am întrebat.

De-am fost o luptătoare,sau m-am închis în mine,
Eu voi citi în ziua care vine.
De-am plâns prea mult sau nu a fost deajuns,
Voi căuta mereu acest răspuns.

Cât am greşit în viaţă,răspunsul voi afla,
Şi poate voi putea  ierta,
Caci să mă cert întruna,nu e nici un indiciu,
Că-mi pedepsesc al inimii capriciu.

M-am rătăcit prin viaţă,nu ştiu cine mai sunt?
Nimic.Sau poate un simplu amănunt,
Aceeaşi ochi frumoşi dar trişti,aceeaşi roza,
Un om neânsemnat din vechea poza.

Sunt “EU”repet mereu.Regret şi suferinţă
Să fug aş vrea de-a mea fiinţă,
Aş vrea un suflet nou,unul poate puţin mai bun
Să il descriu,nu ştiu, cum aş putea să spun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu