luni, 30 aprilie 2012

Ce mult eu te iubesc

Fără a ta  iubire-s un suflet răvăşit,
Ce caut cu ardoare necunoscut zenit,
Tu erai rădăcina cea care m-a hrănit
Îmi înfloreai surâsul din inimă venit.

Erai un strop de rouă în noua primăvară,
Eu te-am iubit mereu ca şi întâia oară,
Te-ascund în mine-acum, ca pe o floare rară
Să reinviu trecutul, trăit odinioară.

Când lacrimile curg şi sufletu-i pustiu
Şi cum să le opresc aş vrea şi eu să ştiu,
Le-scund sub pleoapele ce-ades le sărutai,
Şi-n nopţile cu lună iubirea mi-o lăsai.

Tresar ades din vis dar visul mi te ia
Şi pustieşte totul în noaptea tristă, grea.
Privesc apoi spre cer şi-ntreb o stea de vrea,
Când oare depărtarea-napoi mi te va da?

Privesc din nou în pumnul vieţii, mai apoi
Stropesc cu lacrimi calde florile ce înfloresc,
Mă simt ninsă de viaţă chemându-te înapoi,
Să-ţi spun măcar o dată… ce mult eu te iubesc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu