miercuri, 28 decembrie 2011

Arta de a învinge

În visul meu eu văd pamantul şi aş vrea ,
Să se-vârtesca nu ca el, ci cum vreau eu ,
Iar lumea toată, nu numai, din jurul meu,
Să stea pe loc, caci asta este vrerea mea .

În lupta cu destinul, sau cu a mea viaţă
Vreau lumea toată, să o fac, să înţeleagă
Chiar de uneori  mai pot fi trista şi-abătută,
Nu o să accept nici când,, să fiu înfrântă .

De-o fi să pierd ceva, pe undeva, cândva,
Voi ţine-nchisă-n mine, eu suferinţa mea .
De voi greşi vreodata, nici vorbă să clachez,
Voi accepta iar viaţa, continui să visez.

Voi crede-n ziua mare, cea care mâine vine,
Şi-n viaţa eu, voi face mereu doar lucrurile bune.
De voi privi la viaţă acum, sau poate-n viitor,
Să pot, să mă privesc, cu ochi de-nvingător.

Mereu vreau să accept, ce este de-acceptat
Nu vreau nicicum, să dau ‘napoi vreodat.
Voi spune “eu-lui”tot ceea ce mă doare
Şi voi rămâne sigur,”eu” neclintită, în picioare.

De viaţa îmi va ţese-n minte gingaşe  vise
Şi tot ea viaţa cruda, mi le va spulbera ,
 De umbra nopţii, eu nu pot a ma speria,
 Ea, umbra se arată, doar în lumina sa .

Când eu trecutul voi privi acum şi-n viitor,
Să îl privesc cu fruntea sus,cu ochi de-nvingător,
Eu să zâmbesc cu calm, când unii mă înşeala,
Cu mult curaj să mă ridic,când alţii mă doboară.

Pe cinste şi voinţa, mereu  voi pune preţ,
Pentru-a lumii vina ,eu nu voi da dispreţ
Şi dacă mâine unul va încerca a plânge
Să-i dau învăţătura, din “Arta de-a învinge”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu