sâmbătă, 31 decembrie 2011

Eu vreau...


Eu vreau, să dau uitării drumul pustiu şi lung,
Eu vreau, să fiu în toate, oriunde bucuroasă,
Eu vreau, să îi aştept din nou, pe toţi acasă,
Eu vreau, să-ajung mereu, unde vreau să ajung.

Eu vreau, să las în urmă tristeţi şi încercări,
Eu vreau, să pot visa, din nou la fericire,
Eu vreau, să văd în vis un strop de împlinire,
Eu vreau, din împliniri ,un vis în depărtări.

Eu vreau, să crească-n mine soarele din zori,
Eu vreau, ca “mâine”să fie o lungă zi cu soare,
Eu vreau, un dor uitat de-atâta complicare,
Eu vreau, un zâmbet cald, eu vreau în dar o floare.

Eu vreau , să ard tăciunii din focuri de demult,
Eu vreau , să-sting în suflet acum a ta  chemare,
Eu vreau , stăpân să-mi fie un gând de-nseninare,
Eu vreau , să găsesc calea către toate, ca să uit.

Eu vreau, să plec acum din nou pe un alt drum,
Eu vreau, acum un drum cu flori înmiresmate,
Eu vreau, s-alung tristeţea din gânduri adunate,
Eu vreau, să nu mai spun” atunci”, să spun “acum”.

Eu vreau, viaţa să-mi fie, doar un buchet de flori,
Eu vreau, ca anii ce-i mai am, ei linistiti să fie,
Eu vreau, în toate să presar un strop de bucurie,
Eu vreau, să fiu un vis frumos,să te alinte-n zori.

Eu vreau , să calc pe un tărâm de vise şi povesti,
Eu vreau , să fiu un suflet bun de mă priveşti,
Eu vreau , ca bătrâneţea să vina, dar frumoasă,
Eu vreau , să fiu fiinţa ce-am fost, dar norocoasă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu