joi, 29 decembrie 2011

Ganduri pentru Noul An

Acum pot să-admir decorul casei mele,
Eu calc uşor pe un covor de stele,
Aş aduna  cu drag steleţă cu steluţă,
Să-mpodobesc cât pot, a părului şuviţa.

Şi în sclipirile multicolore a multor stele,
M-aş oglindi cu trup, în gândurile mele.
Aş vrea să văd în ele, ca într-o oglindă
Ce s-a ascuns în suflet, ca într-o mică tindă.

Să scot afară tot ce e urât şi rece
Şi, să privesc tăcută la viaţa care trece.
La loc eu să aşez căldură şi iubire,
Căci viaţa este viaţă, şi nu o nemurire.

Şi, să-nchid a gândurilor poartă ,
Cu ea să-ascund acolo,eu fericirea toată
Ce-mi umple astăzi  inima şi gândul,
Să o împart, la toţi pe-ntreg pământul.

Să fiu  doar”eu”, ca altă dată, să trăiesc
Să pot din nou, să râd şi să zâmbesc,
Iar celor dragi, să pot, să le ofer
Un om puternic, blând, cu inima de fier.

Din strălucire lor aş lua lumină,
Să pot vorbi cu forţa cea divină,
Să imi asculte ruga cea fierbinte,
Că vreau, să merg mereu doar inainte.

Din coloritul lor aş lua fireşte,
Culori mai vii ce doar te-nveseleste.
Eu negru, gri n-aş folosi nicicum,
Eu vreau în Noul An, s-o iau pe un alt drum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu